Primark Accessory Haul

Dienstag, Dezember 04, 2012


Primark Haul Frankfurt Nordwestzentrum - Madame Keke Fashion & Style Blog


Last week was my birthday and I decided to visit Primark in Frankfurt. I discovered this british store last year through a friend of mine and I remember very well the first time I got there, I feeled like a little girl in a barbie shop!

Accessories everywhere, from earrings to scarves and shoes, clothes to necklaces, bracelets and handbags. Even though I haven´t been very lucky in the clothes department, mostly either my size wasn´t available anymore or there was just nothing I really liked but I always find some accessories.

Scarves, handbags, belts and jewelry are my favorite items to shop there. Primark is not only very affordable, but the items do not look cheap at all and I actually don´t like to use my expensive handbags all the time. For a daily use these are great and I won´t get hurt if they break or anything. Most of my friends couldn´t believe how few you pay for such quality items there. Anways here are the items I granted myself this time.

You can never have enough of these to use in your wardrobe right? Have you discovered Primark for yourself and how do you like their items and prices?
(Scroll down for German/Für Deutsch bitte runterrollen)


Primark Haul Nordwestzentrum Frankfurt - Madame Keke Fashion & Style Blog
Two of these are mine, the other 3 belong to my girls. I never get out there with less than 2 bags!

Primark Haul Frankfurt Nordwestzentrum -  Madame Keke Fashion & Style Blog - Pink Quilted Laptop Bag
Laptop bag (I couldn´t resist to buy this.... I know, I know...)

Primark Haul Frankfurt Nordwestzentrum -  Madame Keke Fashion & Style Blog - Polka Dot Scarf & Studded Belt
Polka Dot Scarf & Studded Belt

Primark Haul Frankfurt Nordwestzentrum -  Madame Keke Fashion & Style Blog - Mini Quilted Handbag
Quilted Mini Bag 

Primark Haul Frankfurt Nordwestzentrum -  Madame Keke Fashion & Style Blog - Creme Set of Quilted Handbag, Bow Belt & Metallic Polka Dot Scarf
Blush Scarf With Gold Polka Dots, Quilted & Studded Mini Bag, Bow Belt

Primark Haul Frankfurt Nordwestzentrum -  Madame Keke Fashion & Style Blog - Large Studded Tote
Large Studded Tote
Primark Haul Frankfurt Nordwestzentrum -  Madame Keke Fashion & Style Blog - Quilted Bowling Bag, Elastic Metall Plate Belt, Chain Detail Belt
Black Quilted Bowling Bag, elastic gold metallic plate belt, half elastic chain detail belt

Letzte Woche war mein Geburtstag und hatte mit zwei Freundinnen beschlossen, den Primark in Frankfurt zu besuchen. Ich entdeckte diesen britischen Store im vergangenen Jahr durch eine Freundin von mir und ich erinnere mich noch sehr gut als ich das erste den Store betrat, ich habe mich wie ein kleines Mädchen in einem Barbie-Shop gefühlt!
Überall war es voll mit Accessoires angefangen von Ohrringen, Schals und Schuhen bis hin zu Kleidung, Halsketten, Armbändern und Handtaschen. Sie haben sogar eine Kinder- und Home Accessoires Abteilung. Auch wenn ich noch nicht sehr viel Glück hatte in der Damenbekleidung, da meistens entweder meine Größe nicht mehr verfügbar war, oder es war einfach nichts, was ich wirklich mochte, aber ich finde immer ein paar Accessoires. Ich habe diesmal auch ein schönes kleid gefunden, aber das hebe ich für einen Outfit Post auf mit dem ich euch überraschen will ;-)
Schals, Handtaschen, Gürtel und Schmuck sind meine Lieblings-Artikel die ich dort immer finde. Primark ist nicht nur sehr erschwinglich, aber die Produkte sehen auch überhaupt nicht billig aus und ich benutze nicht gerne meine teuren Handtaschen die ganze Zeit. Für den täglichen Gebrauch sind diese toll und ich wäre nicht am Boden zerstört, wenn sie kaputt gehen. Die meisten meiner Freunde konnten nicht glauben, wie wenig Sie für solch hochwertige Produkte zahlen können. Auf jeden Fall hier sind die Dinge, die ich mir diesmal dort gegönnt habe.
Man kann nie genug von diesen Accessoires haben oder? Habt ihr schon Primark für euch entdeckt und wie gefallen euch die Produkte und Preise?

You Might Also Like

45 Kommentare